אחד הדברים החשובים ביותר בתוכן שיווקי הוא גורם ההתאמה האישית – לקהל היעד, ללקוח, לסגנון המכירה, לרוח ואופי המותג. ברגע שיש עורך תוכן שיווקי קבוע לאתר או מותג, קל יותר לערוך שינויים באתר החברה או בבלוג עם עונות השנה או השקת קולקציה חדשה. כל אלה מלווים במהלכים ויזואליים ותוכניים כאחד. אם בחורף התכנים, למשל באתר שמשתמש בתוכן שיווקי בנושא אופנה, בקולקצית חורף, ביגוד חם ואביזרים חמימים, הרי שבאביב-קיץ הטוויסט יהיה הכנה לאביב, לבוש לפסח, אופנת חוף.
הנה דוגמא לפרוייקט של אתר שיודע לבטא את השינוי ויזואלי ותוכני ובכל יציאת קולקציה חדשה משנה חזותו בהתאם לרוח האופנתית העכשווית
לצפייה בפרוייקט תוכן שיווקי עונתי לחצו כאן